AL-KO
Over AL-KO Vehicle Technology Group
De AL-KO Vehicle Technology Group is een sterk groeiend, wereldwijd actief technologieconcern en een business unit van DexKo Global. Met hoogwaardige chassisonderdelen voor aanhangers, campers en bedrijfsvoertuigen en bouw- en landbouwvoertuigen staat de ondernemingsgroep voor functionaliteit, comfort en innovaties voor meer rijveiligheid. De groep die in 1931 is opgericht, heeft ongeveer 3.300 werknemers op meer dan 40 locaties over de hele wereld. Tot de onderneming behoren de 17 internationale merken AL-KO, Aguti, Bankside Patterson, Bradley, Brink, CBE, cmtrailer parts, De Haan, E&P Hydraulics, Fluid-Press, G&S Chassis, Hume, Nordelettronica, Preston Chassis, SAFIM, SAWIKO en Winterhoff.
Over DexKo Global
DexKo Global is een van ‘s werelds toonaangevende fabrikanten van hoogwaardige chassistechnologie, chassisassemblages, accessoires en hydraulische remonderdelen en beschikt over meer dan 130 jaar ervaring in aanhanger- en caravanonderdelen. DexKo Global werd eind 2015 opgericht door de fusie van Dexter en AL-KO Fahrzeugtechnik. Het bedrijf heeft zijn hoofdzetel in Novi, Michigan/Verenigde Staten, en heeft ongeveer 8.000 mensen in meer dan 100 productievestigingen en distributiecentra in dienst. Meer informatie op www.dexko.com
Dexter, opgericht in 1960, is een van de toonaangevende Amerikaanse fabrikanten van aanhangerassen en aanhangerremmen alsmede bijbehorende componenten voor aanhangers, campers, zware last-aanhangers, prefab, landbouwaanhangers, boottrailers en speciale aanhangers. Dexter heeft zijn hoofdzetel in Elkhart, Indiana/Verenigde Staten en heeft meerdere productielocaties in de Verenigde Staten en Canada. Meer informatie op www.dexteraxle.com
Dexko Global behoort tot de portefeuille van Brookfield Business Partners, een beursgenoteerde vermogensbeheeronderneming, die zich concentreert op de acquisitie en het operatieve management van toonaangevende ondernemingen op het gebied van infrastructuur, dienstverlening en industrie. Meer informatie op https://bbu.brookfield.com/
Meer uit de ondernemingswereld
Ondernemingsgeschiedenis
Op 11 november 1931 nam slotenmaker Alois Kober een kleine slotenmakerij in Kötz over. Dat was het begin van de AL-KO Vehicle Technology Group.
Bij Barsema Recreatie vindt u een ruim assortiment op het gebied van AL-KO onderdelen.
215 Artikelen
Volautomatische caravan mover. Voorzien van een soft start en soft stop functie. Eenvoudig te bedienen met een afstandsbediening met joystick. Maximaal toelaatbaar gewicht van de caravan is 2250kg. Het geheel is spatwaterdicht. Verbruik bij maximale belasting is 120Ah. Eigengewicht zonder accu is 29kg voor het M-chassis model. Eigengewicht zonder accu is 36kg voor de ondermontage uitvoering. Deze mover kan een hellingshoek aan bij: - Totaalgewicht van 2250kg max. 13% - Totaalgewicht van 1800kg max. 16% - Totaalgewicht van 1200kg max. 28%
Volautomatische caravan mover. Voorzien van een soft start en soft stop functie. Eenvoudig te bedienen met een afstandsbediening met joystick. Maximaal toelaatbaar gewicht van de caravan is 2250kg. Het geheel is spatwaterdicht. Verbruik bij maximale belasting is 120Ah. Eigengewicht zonder accu is 29kg voor het M-chassis model. Eigengewicht zonder accu is 36kg voor de ondermontage uitvoering. Deze mover kan een hellingshoek aan bij: - Totaalgewicht van 2250kg max. 13% - Totaalgewicht van 1800kg max. 16% - Totaalgewicht van 1200kg max. 28%
Volautomatische caravan mover. Voorzien van een soft start en soft stop functie. Eenvoudig te bedienen met een afstandsbediening met joystick. Maximaal toelaatbaar gewicht van de caravan is 2250kg. Het geheel is spatwaterdicht. Verbruik bij maximale belasting is 120Ah. Eigengewicht zonder accu is 29kg voor het M-chassis model. Eigengewicht zonder accu is 36kg voor de ondermontage uitvoering. Deze mover kan een hellingshoek aan bij: - Totaalgewicht van 2250kg max. 13% - Totaalgewicht van 1800kg max. 16% - Totaalgewicht van 1200kg max. 28%
Motor voor Mammut Mover. Complete aandrijfunit Mammut V2, V3 Voor onderinbouw AMS1 Voor boveninbouw AMS2
Uitwijkmanoeuvres, zijwind of winddruk bij het inhalen van vrachtwagens kunnen een caravan of aanhanger makkelijk aan het slingeren brengen. De AL-KO Trailer Control, een innoverend antislingersysteem, grijpt onmiddelijk in zodra deze gevaarlijke situatie zich voordoet. Wanneer de combinatie begint te slingeren leggen de sensoren dit direct vast. De kleinste slingerende bewegingen worden gemeten aan de as van de aanhanger. Vervolgens remt de ATC de caravan of aanhanger rustig af. Hij kan zowel links, rechts als tegelijkertijd remmen. Na de correctie rijdt de combinatie weer veilig en zit de caravan of aanhanger recht achter de auto. Het zachte afremmen kan worden gemerkt in de auto. Wanneer de ATC in werking treedt brandt het remlicht van de caravan of aanhanger niet, dit om achterliggers niet te verwarren aangezien de ATC constant zacht remt. Wanneer er geen ATC op een caravan of aanhanger gemonteerd is, wordt het slingeren niet geremd. Zonder ingrijpen kan het slingeren zichzelf versterken waardoor ook de auto mee kan gaan slingeren. Dit kan er zelfs in resulteren dat de caravan of aanhanger schaart of omslaat.
Uitwijkmanoeuvres, zijwind of winddruk bij het inhalen van vrachtwagens kunnen een caravan of aanhanger makkelijk aan het slingeren brengen. De AL-KO Trailer Control, een innoverend antislingersysteem, grijpt onmiddelijk in zodra deze gevaarlijke situatie zich voordoet. Wanneer de combinatie begint te slingeren leggen de sensoren dit direct vast. De kleinste slingerende bewegingen worden gemeten aan de as van de aanhanger. Vervolgens remt de ATC de caravan of aanhanger rustig af. Hij kan zowel links, rechts als tegelijkertijd remmen. Na de correctie rijdt de combinatie weer veilig en zit de caravan of aanhanger recht achter de auto. Het zachte afremmen kan worden gemerkt in de auto. Wanneer de ATC in werking treedt brandt het remlicht van de caravan of aanhanger niet, dit om achterliggers niet te verwarren aangezien de ATC constant zacht remt. Wanneer er geen ATC op een caravan of aanhanger gemonteerd is, wordt het slingeren niet geremd. Zonder ingrijpen kan het slingeren zichzelf versterken waardoor ook de auto mee kan gaan slingeren. Dit kan er zelfs in resulteren dat de caravan of aanhanger schaart of omslaat.
Uitwijkmanoeuvres, zijwind of winddruk bij het inhalen van vrachtwagens kunnen een caravan of aanhanger makkelijk aan het slingeren brengen. De AL-KO Trailer Control, een innoverend antislingersysteem, grijpt onmiddelijk in zodra deze gevaarlijke situatie zich voordoet. Wanneer de combinatie begint te slingeren leggen de sensoren dit direct vast. De kleinste slingerende bewegingen worden gemeten aan de as van de aanhanger. Vervolgens remt de ATC de caravan of aanhanger rustig af. Hij kan zowel links, rechts als tegelijkertijd remmen. Na de correctie rijdt de combinatie weer veilig en zit de caravan of aanhanger recht achter de auto. Het zachte afremmen kan worden gemerkt in de auto. Wanneer de ATC in werking treedt brandt het remlicht van de caravan of aanhanger niet, dit om achterliggers niet te verwarren aangezien de ATC constant zacht remt. Wanneer er geen ATC op een caravan of aanhanger gemonteerd is, wordt het slingeren niet geremd. Zonder ingrijpen kan het slingeren zichzelf versterken waardoor ook de auto mee kan gaan slingeren. Dit kan er zelfs in resulteren dat de caravan of aanhanger schaart of omslaat.
Uitwijkmanoeuvres, zijwind of winddruk bij het inhalen van vrachtwagens kunnen een caravan of aanhanger makkelijk aan het slingeren brengen. De AL-KO Trailer Control, een innoverend antislingersysteem, grijpt onmiddelijk in zodra deze gevaarlijke situatie zich voordoet. Wanneer de combinatie begint te slingeren leggen de sensoren dit direct vast. De kleinste slingerende bewegingen worden gemeten aan de as van de aanhanger. Vervolgens remt de ATC de caravan of aanhanger rustig af. Hij kan zowel links, rechts als tegelijkertijd remmen. Na de correctie rijdt de combinatie weer veilig en zit de caravan of aanhanger recht achter de auto. Het zachte afremmen kan worden gemerkt in de auto. Wanneer de ATC in werking treedt brandt het remlicht van de caravan of aanhanger niet, dit om achterliggers niet te verwarren aangezien de ATC constant zacht remt. Wanneer er geen ATC op een caravan of aanhanger gemonteerd is, wordt het slingeren niet geremd. Zonder ingrijpen kan het slingeren zichzelf versterken waardoor ook de auto mee kan gaan slingeren. Dit kan er zelfs in resulteren dat de caravan of aanhanger schaart of omslaat.
Uitwijkmanoeuvres, zijwind of winddruk bij het inhalen van vrachtwagens kunnen een caravan of aanhanger makkelijk aan het slingeren brengen. De AL-KO Trailer Control, een innoverend antislingersysteem, grijpt onmiddelijk in zodra deze gevaarlijke situatie zich voordoet. Wanneer de combinatie begint te slingeren leggen de sensoren dit direct vast. De kleinste slingerende bewegingen worden gemeten aan de as van de aanhanger. Vervolgens remt de ATC de caravan of aanhanger rustig af. Hij kan zowel links, rechts als tegelijkertijd remmen. Na de correctie rijdt de combinatie weer veilig en zit de caravan of aanhanger recht achter de auto. Het zachte afremmen kan worden gemerkt in de auto. Wanneer de ATC in werking treedt brandt het remlicht van de caravan of aanhanger niet, dit om achterliggers niet te verwarren aangezien de ATC constant zacht remt. Wanneer er geen ATC op een caravan of aanhanger gemonteerd is, wordt het slingeren niet geremd. Zonder ingrijpen kan het slingeren zichzelf versterken waardoor ook de auto mee kan gaan slingeren. Dit kan er zelfs in resulteren dat de caravan of aanhanger schaart of omslaat.
Uitwijkmanoeuvres, zijwind of winddruk bij het inhalen van vrachtwagens kunnen een caravan of aanhanger makkelijk aan het slingeren brengen. De AL-KO Trailer Control, een innoverend antislingersysteem, grijpt onmiddelijk in zodra deze gevaarlijke situatie zich voordoet. Wanneer de combinatie begint te slingeren leggen de sensoren dit direct vast. De kleinste slingerende bewegingen worden gemeten aan de as van de aanhanger. Vervolgens remt de ATC de caravan of aanhanger rustig af. Hij kan zowel links, rechts als tegelijkertijd remmen. Na de correctie rijdt de combinatie weer veilig en zit de caravan of aanhanger recht achter de auto. Het zachte afremmen kan worden gemerkt in de auto. Wanneer de ATC in werking treedt brandt het remlicht van de caravan of aanhanger niet, dit om achterliggers niet te verwarren aangezien de ATC constant zacht remt. Wanneer er geen ATC op een caravan of aanhanger gemonteerd is, wordt het slingeren niet geremd. Zonder ingrijpen kan het slingeren zichzelf versterken waardoor ook de auto mee kan gaan slingeren. Dit kan er zelfs in resulteren dat de caravan of aanhanger schaart of omslaat.
Een stabilisator met 4 frictie-elementen voor rijstabiliteit en spoorstabiliteit. De AKS3004 heeft een verbeterde ergonomie en onderdrukt beginnende slinger- en knikbewegingen doeltreffend en onmiddelijk. De set bestaat uit: AKS 3004 Stabilisator Safety Compact Safety Ball - Ergonomisch vlakke greep - UV bestendige zwarte kunststof bekleding - Geïntegreerde Soft-Dock - Vergrendelingsopname voor AL-KO Safety hoezen - Veiligheidsindicatie duidt aan of de stabilisator correct op de kogel is geplaatst - Eenvoudige vervanging van frictie-elementen - Koppelings- en stabiliseringsgreep zijn gescheiden van elkaar en worden elk met één hand bediend - 4 frictie-elementen tegen slinger- en knikbewegingen - Verhoogt de kritieke rijsnelheid - Opname voor AL-KO Safety-diefstalbeveiliging - De caravan kan in een noodsituatie sneller onder controle worden gebracht - Voldoet aan de ISO 11555-1 (typegoedkeuring voor 100km/h) - Geschikt voor aanhangers met een totaalgewicht tot 3000kg - Maximale kogeldruk: 150kg
Te gebruiken bij pech onderweg. Vergemakkelijkt ook het horizontaal stellen van de caravan. De krikhoogte loopt van 85 tot 375mm. Vanaf bouwjaar 1991 zijn de meeste caravans met een AL-KO chassis reeds van de noodzakelijke montageplaten voorzien. Bij alle andere aanhangers vanaf bouwjaar 1980 moeten de gaten eerst worden geboord overeenkomstig de instructies in de bedieningshandleiding.
Originele remschoenensets van AL-KO. AL-KO onderdelen staan bekend door hun kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Vele onderdelen van AL-KO worden gebruikt val eerste montage bij de betere aanhangwagens, caravans en boottrailers.
Reservewielhouder EH1. Wordt in de breedte onder de caravan gemonteerd. De houder wordt naar beneden geklapt, zonder dat men onder de caravan moet kruipen. Voor alle caravans met een AL-KO chassis vanaf 1979 met ingeponste gaten.
Originele remschoenensets van AL-KO. AL-KO onderdelen staan bekend door hun kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Vele onderdelen van AL-KO worden gebruikt val eerste montage bij de betere aanhangwagens, caravans en boottrailers.
Reservewielhouder EH1. Wordt in de breedte onder de caravan gemonteerd. De houder wordt naar beneden geklapt, zonder dat men onder de caravan moet kruipen. Voor alle caravans met een AL-KO chassis vanaf 1979 met ingeponste gaten.
Reservewielhouder EH1. Wordt in de breedte onder de caravan gemonteerd. De houder wordt naar beneden geklapt, zonder dat men onder de caravan moet kruipen. Voor alle caravans met een AL-KO chassis vanaf 1979 met ingeponste gaten.
De kluis wordt afgesloten door 3 rondmetalen pennen. Voorzien van 2 veiligheidssleutels. Afm. 300x240x200mm, 14 liter. Bevestiging van binnenuit. Gewicht 12,5kg.
Mover ondermontage kit chassis hoogte 150-185mm.
Reservewielhouder EH1. Wordt in de breedte onder de caravan gemonteerd. De houder wordt naar beneden geklapt, zonder dat men onder de caravan moet kruipen. Voor alle caravans met een AL-KO chassis vanaf 1979 met ingeponste gaten.
Reservewielhouder EH1. Wordt in de breedte onder de caravan gemonteerd. De houder wordt naar beneden geklapt, zonder dat men onder de caravan moet kruipen. Voor alle caravans met een AL-KO chassis vanaf 1979 met ingeponste gaten.
Met de neuswiel Premium kun je moeiteloos manoeuvreren met een afgekoppelde aanhanger. Voordelen: - Uiterst stabiel: Maximaal statisch draagvermogen 300kg. - Geïntegreerde vorkvering: oneffenheden, zoals een stoeprand, worden verend opgevangen. - Geïntegreerde wiellastaanduiding: geen aparte weegschaal nodig. - Breed en gebold wiel voor gemakkelijk manoeuvreren. - Licht bedienbare slinger: ingebouwde druklager. - Ergonomisch gevormde en afneembare slinger. - Afneembaar wiel. - Hoogwaardige corrosiebescherming. Kenmerken: - Neuswiel 48mm. - Wiel volrubber 230x80mm. - Maximaal statisch draagvermogen 300kg. - Corrosiebescherming: thermisch verzinkt; wiellager: glijlager; trilarmvering aanwezig; slinger en wiel afneembaar.
De AL-KO Safety voor de AK161/ AK270 is SCM goedgekeurd. Het slot is beveiligd tegen het onbevoegd aan- en afkoppelen en tegen demontage van de koppeling. Het speciale cylinderslot is voorzien van 2 sleutels.
De Safety Premium koppelingssloten van AL-KO zijn in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar en voorkomen demontage van de koppeling van caravans. Dit slot is uitgerust met anti-diefstalbeveiliging. De Safety Premium beveiligt tegen onbevoegd aan- en afkoppelen en kan ook tijdens het rijden gemonteerd blijven. Dit product is voorzien van een cilinderslot met twee sleutels en extra bescherming tegen uitboren. Sterk slot Fabrikant AL-KO staat bekend om zijn degelijkheid en kwaliteit. Dit slot vormt daarop geen uitzondering. De Safety Premium is TÜV-, TNO- en SCM-gekeurd. Een poedercoating geeft dit product een tijdloze en robuuste uitstraling. De Safety Premium AK160 35 mm vormt optisch één geheel met de koppeling. SCM goedgekeurd.
AL-KO Safety slot voor de AK300 / AK-1300. Inclusief twee sleutels en security card. SCM gecertificeerd.
AL-KO Safety slot voor de AK3004 Inclusief twee sleutels en security card. SCM gecertificeerd.
De Safety koppelingssloten passen op AL-KO koppelingen.
Te gebruiken bij pech onderweg. Vergemakkelijkt ook het horizontaal stellen van de caravan. De krikhoogte loopt van 85 tot 375mm. Vanaf bouwjaar 1991 zijn de meeste caravans met een AL-KO chassis reeds van de noodzakelijke montageplaten voorzien. Bij alle andere aanhangers vanaf bouwjaar 1980 moeten de gaten eerst worden geboord overeenkomstig de instructies in de bedieningshandleiding.
Remtype 2051 Euro. Wielaansluiting 100x4 M12x1.5mm met lager,
Remtype 2051 Euro. Wielaansluiting 112x5 M12x1.5mm met lager 1300kg as
Remtype 2051 Euro Plus. Wielaansluiting 100x4 M12x1.5mm met lager.
- Voorzien van slijtage indicator - 2 gaten van 12mm - Gatafstand 47-54mm - Met veiligheidsindicator voor correct aankoppelen - Met opvulbussen 35mm en 45mm - Safety Ball - Slotje
Te gebruiken bij pech onderweg. Vergemakkelijkt ook het horizontaal stellen van de caravan. De krikhoogte loopt van 85 tot 375mm. Vanaf bouwjaar 1991 zijn de meeste caravans met een AL-KO chassis reeds van de noodzakelijke montageplaten voorzien. Bij alle andere aanhangers vanaf bouwjaar 1980 moeten de gaten eerst worden geboord overeenkomstig de instructies in de bedieningshandleiding.
AL-KO Cylinder met sleutels voor de safety SCM keur.
Bij gebruik van de adapter komt de AL-KO Big Foot 45mm dichter bij de grond. Om te voorkomen dat de onderlegschijven tijdens het rijden het wegdek raken, moet per aanhanger worden nagegaan of de bodemvrijheid toereikend is. Geschikt voor uitdraaisteunen Stabiel en Premium. Set bestaat uit: - 4 adapters 45mm - 4 sets montagemateriaal voor bevestiging aan de steun - montagehandleiding
De neuswiel Profi is ideaal voor "zware" aanhangwagens tot 500kg. Voordelen: - Verlengde uitvoering voor grotere verstelhoogte. - Neuswielflens laag aangelast, zodat er bij het omhoog draaien meer ruimte is om de vork weg te klappen. - Breed en gebold wiel, voor makkelijk manoeuvreren: klein contactvlak op harde ondergrond, groot contactvlak op zachte ondergrond. - Met smeernippel. Kenmerken: - Neuswiel 60mm. - Neuswielvork volautomatisch zonder flens. - Wiel massief rubber 200x50mm. - Maximaal statisch draagvermogen 500kg. - Wiellager: glijlager.
Deze uitdraaisteun is toepasbaar op bijna alle caravantypes en kan eventueel ook onder een aanhangwagen gemonteerd worden. De aansluiting voor de slinger is 19 mm. Gatafstand (bxl) 19x60.5cm. Zwaar model. Maximaal draagvermogen is 1000 kg.
Originele remschoenensets van AL-KO. AL-KO onderdelen staan bekend door hun kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Vele onderdelen van AL-KO worden gebruikt val eerste montage bij de betere aanhangwagens, caravans en boottrailers.
Uitvoering met twee ogen. Vierkant en in hoogte verstelbaar. Lengte 34.5cm 2.0VB
Originele remschoenensets van AL-KO. AL-KO onderdelen staan bekend door hun kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Vele onderdelen van AL-KO worden gebruikt val eerste montage bij de betere aanhangwagens, caravans en boottrailers.
Originele remschoenensets van AL-KO. AL-KO onderdelen staan bekend door hun kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Vele onderdelen van AL-KO worden gebruikt val eerste montage bij de betere aanhangwagens, caravans en boottrailers.
Originele remschoenensets van AL-KO. AL-KO onderdelen staan bekend door hun kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Vele onderdelen van AL-KO worden gebruikt val eerste montage bij de betere aanhangwagens, caravans en boottrailers.
Safety is niet goedgekeurd. Past op de AKS 1300 of AKS 3004.
Safety is niet goedgekeurd. Past op de AKS 1300 of AKS 3004.
Te gebruiken bij pech onderweg. Vergemakkelijkt ook het horizontaal stellen van de caravan. De krikhoogte loopt van 85 tot 375mm. Vanaf bouwjaar 1991 zijn de meeste caravans met een AL-KO chassis reeds van de noodzakelijke montageplaten voorzien. Bij alle andere aanhangers vanaf bouwjaar 1980 moeten de gaten eerst worden geboord overeenkomstig de instructies in de bedieningshandleiding.
Comfort Kit voor de uitdraaisteunen. Hierdoor is het niet meer nodig om te knielen of bukken om de steun met de slinger uit- of in te draaien. Voor alle uitdraaisteunen met zeskant SW19.
Met de neuswiel Plus kun je moeiteloos manoeuvreren met een afgekoppelde aanhanger. Voordelen: - Verlengde uitvoering. - Licht bedienbare slinger: ingebouwde druklager. - Hoogwaardige corrosiebescherming. Kenmerken: - Neuswiel 48mm. - Wiel volrubber 200x50mm. - Maximaal statisch draagvermogen 300kg. - Dit neuswiel heeft een extra grote draagkracht. Het neuswiel is aan de buitenzijde uitgerust met een geribbeld oppervlakte dit voorkomt dat het neuswiel zal doorzakken. - Corrosiebescherming: thermisch verzinkt; slinger met druklager; wiellager: glijlager.
De neuswiel Profi is ideaal voor "zware" aanhangwagens tot 500kg. Voordelen: - Verlengde uitvoering voor grotere verstelhoogte. - Neuswielflens laag aangelast, zodat er bij het omhoog draaien meer ruimte is om de vork weg te klappen. - Breed en gebold wiel, voor makkelijk manoeuvreren: klein contactvlak op harde ondergrond, groot contactvlak op zachte ondergrond. - Met smeernippel. Kenmerken: - Neuswiel 60mm. - Neuswielvork star. - Wiel massief rubber 200x50mm. - Maximaal statisch draagvermogen 500kg. - Wiellager: glijlager.
- Voorzien van slijtage indicator - 2 gaten van 12mm - Gatafstand 47-54mm - Met veiligheidsindicator voor correct aankoppelen - Met opvulbussen 35mm en 45mm
Stabiele onderlegschijven dat wegzakken of wegglijden van de uitdraaisteunen voorkomt. Met een afmeting van 20x18cm doen deze schijven zijn naam eer aan. Ze hebben een draagvermogen van 1250kg. Dankzij het sleufgat glijdt de steun zodra deze de grond raakt, direct op de Big Foot zodat de steun verder niet meer verschuift. De Big Foots zijn eenvoudig achteraf te monteren op caravans met een AL-KO chassis en de steunen Stabiel of Premium en kunnen tijdens het rijden blijven zitten.
Met de neuswiel Plus kun je moeiteloos manoeuvreren met een afgekoppelde aanhanger. Voordelen: - Verlengde uitvoering. - Licht bedienbare slinger: ingebouwde druklager. - Hoogwaardige corrosiebescherming. Kenmerken: - Neuswiel 48mm. - Wiel lucht 260x85mm. - Maximaal statisch draagvermogen 200kg. - Corrosiebescherming: thermisch verzinkt; slinger met druklager; wiellager: glijlager.
Bus 41,5mm voor kogelkoppeling Binnendiameter 12.5mm Lengte 50.5cm
<1992 Uitvoering met twee ogen. Bus 41.5mm voor kogelkoppeling. Lengte 34.5cm
Deze uitdraaisteun is toepasbaar op bijna alle caravantypes en kan eventueel ook onder een aanhangwagen gemonteerd worden. De aansluiting voor de slinger is 19 mm. Gatafstand (bxl) 19x60.5cm. Maximaal draagvermogen is 800 kg.
Lagerset compact. De lagerset bestaat uit wiellager, zekeringsring en flensmoer.
De asstomp zit tussen de ankerplaat en de remtrommel en wordt vastgezet met de flensmoer. Wielrembout om de asstomp in de zwenkarm vast te zetten.
Met de neuswiel Plus kun je moeiteloos manoeuvreren met een afgekoppelde aanhanger. Voordelen: - Verlengde uitvoering. - Licht bedienbare slinger: ingebouwde druklager. - Hoogwaardige corrosiebescherming. Kenmerken: - Neuswiel 48mm. - Wiel zacht rubber 215x65mm. - Maximaal statisch draagvermogen 150kg. - Corrosiebescherming: thermisch verzinkt; slinger met druklager; wiellager: glijlager.
Borgbout M12x60 met gat, op de tekening is dit nummer 9.
Easycharge portable 4,3A Totale laadstroom: 4,3A Aanbevolen accucapaciteit (onderhouden): 14 tot 120 Ah Aanbevolen accucapaciteit (laden): 14 tot 90 Ah Nom. ingangsspanning: 120/230 V (90-265 V), 50/60 Hz AC aansluiting: 1,8 m (6 ft) kabel + Euro stekker (CEE7/16) DC aansluiting: ring- en klemaansluitingen, met geïntegreerde zekering voor extra veiligheid.
Met de neuswiel Plus kun je moeiteloos manoeuvreren met een afgekoppelde aanhanger. Voordelen: - Verlengde uitvoering. - Licht bedienbare slinger: ingebouwde druklager. - Hoogwaardige corrosiebescherming. Kenmerken: - Neuswiel 48mm. - Wiel volrubber 200x50mm. - Maximaal statisch draagvermogen 150kg. - Corrosiebescherming: thermisch verzinkt; slinger met druklager; wiellager: glijlager.
Schetsplaten voor EH1 om geschikt te maken voor Peitz/BPW chassis.
Deze uitdraaisteun is toepasbaar op bijna alle caravantypes en kan eventueel ook onder een aanhangwagen gemonteerd worden. De aansluiting voor de slinger is 19 mm. Gatafstand (bxl) 19x50.5cm. Maximaal draagvermogen is 800 kg.
Originele asschokbreker van AL-KO. Maximale lengte: 410 mm. Minimale lengte: 269 mm. Het vermogen is 1500 kg (enkelas) tot 3000 kg (tandemas).
Lagerset compact. De lagerset bestaat uit wiellager, zekeringsring en flensmoer.
Frictiecups vervanging set voor AKS 2000 (na 2004), AKS 2004 en AKS 3004.
Frictiecups vervanging set voor AKS 2000 (na 2004), AKS 2004 en AKS 3004.
AL-KO Octagon Pluswielschokbreker gaat het gevaarlijk stuiteren effectief tegen.
AL-KO Octagon Pluswielschokbreker gaat het gevaarlijk stuiteren effectief tegen.
AL-KO Octagon Pluswielschokbreker gaat het gevaarlijk stuiteren effectief tegen.
Lengte 440mm, afstand tussen de assen 48mm, gewicht 3.3kg. Met 2 sterke stutten. Type: Caravelair, Sterckeman
AL-KO Disselhoes Premium. Vervaardigd van hoogwaardige stof. - Weerbestendig - Vuil en waterafstotende coating - Ademende, kleurechte, hoge kwaliteit stof - Voorzien van 4 metalen oogjes en 2 rubberen klemmen voor bevestiging op de dissel - Toepasbaar op de V en Vierkante oplooprem
AL-KO Montageplatenset Saftey AKS1300 ø50mm. Montageplaten voor Safety Kap 1300. Bevestigingskit voor AKS 1300. Bestaat uit: 2 x sluitplaten, inbus veiligheidsbouten, moeren, montage adapter.
- Voorzien van slijtage indicator - 3 gaten van 12.5mm - Gatafstand 90mm of 116mm
Lagerset compact. De lagerset bestaat uit wiellager, zekeringsring en flensmoer.
Neuswielklem met inklapbare hendel. Voor het vastzetten van de neuswiel. Geschikt voor neuswielen van 60mm. Maximaal draaggewicht 500 kg.
- Voorzien van slijtage indicator - 2 gaten van 10.5mm - Gatafstand 90mm
Neuswielband soft. Maximaal draaggewicht 250kg. Kunststof velg. 240x74mm Diameter asgat 20mm.