Veel gestelde vragen Barsema Recreatie Warfhuizen
- De bezorging van mijn bestelling laat langer op zich wachten, hoe kan dat?
Dit kan verschillende redenen hebben, er kan uiteraard een vertraging in de bezorging zitten, het kan ook gebeuren dat het door u bestelde
artikel net uitverkocht is. Uiteraard proberen wij u zo snel mogelijk op de hoogte te houden. Zodra u een DHL Track en trace link ontvangt zijn uw
onderdelen onderweg.
- Hebben jullie een winkel zodat ik kan langskomen om te kijken?
Nee, wij hebben slechts een kleine voorraad artikelen in Warfhuizen om de caravans en campers te herstellen die aangeboden worden voor reparatie.
-Maar waar liggen jullie artikelen dan?
Onze artikelen liggen verdeeld over 2 hoofdmagazijnen in Nederland. 1 daarvan is een speciaal magazijn voor de lengte artikelen: Luifels en luifeldoeken.
-Kan ik wel langskomen met mijn vragen over artikelen of als ik advies nodig ben?
Uiteraard, u bent welkom. De koffie staat klaar en we helpen u graag. Bel of app wel even van te voren, we hebben aangepate openingstijden.
-Ik kan niet vinden wat ik zoek. Ik kom er niet uit. Wat moet ik doen?
Neem in deze gevallen alstublieft contact met ons op. Probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen over het gevraagde artikel. Merk, Type, Model, Serienummers, foto's, afmetingen, het kan allemaal helpen om u zo snel mogelijk te voorzien van uw gezocht artikel. Via email kunnen wij uw aanvraag het snelst verwerken. U mag echter ook een WhatsApp bericht sturen met alle informatie.
-Ik heb een artikel besteld welke defect is aangekomen. Wat te doen?
We lossen het op. Maakt u alstublieft zo snel mogelijk een aantal foto's van zowel de [beschadigde] verpakking en het artikel, plus de labels met artikelnummers. Mail deze foto's onder vermelding van het ordernummer naar info@barsema-recreatie.nl
-Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Ook dat lossen we op. Maak alstublieft een paar foto's van het verkeerde artikelen inclusief de labels met artikelnummers. Mail deze foto's onder vermelding van het ordernummers naar info@barsema-recreatie.nl
-Bepaalde artikelen kan ik alleen maar bestellen in een veelvoud?
Helaas wel, wij werken aan een oplossing.